Αγγλοτουρκο-διζωνικές υμνολογίες του Αβέρωφ
Ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ απορρίπτει μετά βδελυγμίας την τουρκική λύση δύο κρατών, αλλ’ είναι υπέρμαχος και θιασώτης της άλλης, αγγλικής κοπής και επινόησης και τουρκικής υιοθέτησης και αξίωσης, της αγγλοτουρκοδιζωνικής δήθεν ομοσπονδίας
Μερίδα των Κύπριων πολιτικών υποφέρουν διαχρονικά από ολέθρια σύνδρομα: Γνωσιολογικής κατωτερότητας, τουρκοφοβίας, αγγλολαγνείας, «πατριωτικού ρεαλισμού», τι θα πουν οι ξένοι, να μην κατηγορηθούμε ότι είμαστε «κακά παιδιά», κ.λπ. Κάποιοι εξ αυτών εκλαμβάνουν τους πολίτες ως άνοα πρόβατα, τα οποία θέλουν μόνο να βελάζουν παθητικά στις κομματικές στάνες τους. Κάποιοι νομίζουν ότι οι πολίτες είναι παλαβοί, γι’ αυτό και τους πετούν κατάμουτρα ό,τι ανοητολογίες μπορεί να εκτοξευθούν από το έρκος των οδόντων τους.
Ο Αβέρωφ Νεοφύτου, πρόεδρος του ΔΗΣΥ, γόνος αγροτικής οικογένειας και με πατέρα βοσκό, για τον οποίο είναι υπερήφανος, λογιστής το επάγγελμα και πολιτικός εκ τυχαιότητας, την περ. Πέμπτη, 4/2/2021, έδωσε συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στον Γιαννάκη Καρεκλά, στο ΣΙΓΜΑ. Ερωτήθηκε για πολλά και, φυσικά, για το Κυπριακό, με ιδιαίτερη αναφορά στη λύση δύο κρατών που η Τουρκία και ο εδώ εγκάθετός της κανοναρχούν επίμονα. Είπε:
«Πρωτεύον για μένα είναι να έχουμε χώρα. Στόχος είναι να έχουμε επανενωμένη χώρα. Αν μέχρι το 2023 η χώρα μου θα είναι με βούλα διχοτομημένη, και δυο κράτη, εγώ δεν έχω θέση στην πολιτική και χαλάλι τους και τα αξιώματα και οι προεδρίες. Εγώ δεν θέλω να έχω θέση σε τόπο, που έχυσαν αίμα, αγώνες, θυσίες, να γλιτώσουμε από το ταξίμ για να τσακώνονται οι δελφίνοι ποιος θα φορέσει κοστούμι σε μια χώρα που, ο μη γένοιτο, θα έχει το ταξίμ ως αποτέλεσμα».
Βάναυση εξαπάτηση
Θλιβερές ατάκες και αστειότητες εξαπάτησης. Ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ απορρίπτει μετά βδελυγμίας την τουρκική λύση δύο κρατών, αλλ’ είναι υπέρμαχος και θιασώτης της άλλης, αγγλικής κοπής και επινόησης και τουρκικής υιοθέτησης και αξίωσης, της αγγλοτουρκοδιζωνικής δήθεν ομοσπονδίας.
Ο Αβ. Νεοφύτου, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και όλη η συνεπαρτζιά της διζωνικής ομοχειρίας καθημερινά ψαλμωδούν ότι με την διζωνική τερατουργία θα επανέλθουμε σε ένα «κανονικό κράτος», στηριγμένο στις αρχές και αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στη Χάρτα του ΟΗΕ, στο Διεθνές και Κοινοτικό Δίκαιο και στα ψηφίσματα του διεθνούς οργανισμού.
Πρόκειται για αδίστακτη παραπλάνηση και βάναυση εξαπάτηση των πολιτών. Τι προνοεί η αγγλοτουρκο-διζωνική, που δεν αφίσταται της λύσης των δύο κρατών; Πρώτα απ’ όλα, και οι δύο λύσεις είναι τουρκικές με αγγλική επίνευση, επειδή η Βρετανία, από το 1955 δεν σταμάτησε να υποστηρίζει την τουρκική στοχοθεσία, πρώτα για διχοτόμηση της Κύπρου.
Βρετανικής έμπνευσης
Όπως ο Δρ Κλέαρχος Α. Κυριακίδης, επίκουρος καθηγητής στη Σχολή Νομικής του Πανεπιστημίου UCLan στην Κύπρο, σημειώνει σε ανάλυσή του («Σημερινή», 17/12/20216):
«Η ιδέα της διχοτόμησης της Κύπρου ήταν έμπνευση του Sir Ivone Kirkpatrick, στις 31 Μαΐου 1956. Την ιδέα, στη συνέχεια, ενέκρινε στις 17 Δεκεμβρίου 1956 ο Adnan Menderes, ο τότε Τούρκος Πρωθυπουργός. Ο τελευταίος είχε επηρεαστεί από την πρώτη φιλο-διχοτομική έκθεση του συμβούλου του, Nihat Erim, της 24ης Νοεμβρίου 1956. Με άλλα λόγια, η προτεινόμενη διχοτόμηση της Κύπρου σε ‘ζώνες’ ήταν βρετανικής εμπνεύσεως με τουρκική υποστήριξη. Σήμερα, η πρόταση είναι ενσωματωμένη στην προοπτική νομιμοποίησης της ‘δι-ζωνικότητας’ μέσω μιας ‘λύσης’».
Ποιες είναι οι βασικές αρχές πάνω στις οποίες θεμελιώνεται η Ευρωπαϊκή Ένωση και κατοχυρώνονται στο άρθρο 2, της Συνθήκης της ΕΕ; Ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, η ελευθερία, η δημοκρατία, η ισότητα, το κράτος δικαίου και ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων των ατόμων που ανήκουν σε μειονότητες.
Διζωνικότητα
Το διζωνικό μόρφωμα, που επιχειρείται να επιβληθεί στους Κυπρίους, ουδαμόθεν του πλανήτη απαντάται, παρά μόνο στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, όπου δυνάμεις του ΝΑΤΟ εδώ και χρόνια παρατάσσονται μεταξύ Σέρβων και Βοσνίων για να μην αλληλοσφαχτούν. Παλαιότερα, ο «Φιλελεύθερος» (όπως γράφει ο εκλεκτός συνάδελφος Κώστας Βενιζέλος, 15/10/2018), είχε αποκαλύψει «απόρρητο έγγραφο του Διεθνούς Οργανισμού, με την υπογραφή του στενού συνεργάτη του Αλεξάντερ Ντάουνερ, Στίβεν Μπερκ, το οποίο επικεντρώθηκε στο θέμα της διζωνικής.
»Το έγγραφο είχε συνταχθεί τότε με εντολή του ειδικού συμβούλου του Γενικού Γραμματέα στο Κυπριακό, Αλεξάντερ Ντάουνερ. Το βασικό συμπέρασμά του ήταν πως ‘οι δύο πλευρές ποτέ δεν έχουν συμφωνήσει επί του θέματος της διζωνικότητας, άσχετα με τους όρους των κ.κ. Κουεγιάρ και Γκάλι και την υιοθέτηση των όρων αυτών στα προσχέδια από τις Ιδέες Γκάλι μέχρι το σχέδιο Ανάν’. Από το έγγραφο καθίσταται σαφές ότι η ελληνοκυπριακή πλευρά έχει αποδεχθεί έναν όρο, ‘χωρίς περιεχόμενο’».
Η διζωνικότητα, ποια σχέση ή ταύτιση έχει με τις θεμελιώδεις αξίες της ΕΕ και τις αρχές ενός κανονικού κράτους; Ας προσεχθεί ο ορισμός της διζωνικότητας, όπως τον καθόρισε ο τότε ΓΓ του ΟΗΕ, Πέρεζ ντε Κουεγιάρ, σε δήλωσή του στις 26 Φεβρουαρίου 1990, και στην έκθεσή του της 8ης Μαρτίου 1990:
«Η διζωνικότητα της ομοσπονδίας είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να προέρχεται από το γεγονός ότι το κάθε ομοσπονδιακό κράτος θα διοικείται από μια κοινότητα στην οποία θα υπάρχει σταθερά εγγυημένη ξεκάθαρη πλειοψηφία πληθυσμού και ιδιοκτησίας περιουσιών στην περιοχή της κάθε κοινότητας. Θα είναι επίσης ξεκάθαρο από το γεγονός ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν θα επιτρέπεται να παρεμβαίνει στις εξουσίες και λειτουργίες των ομοσπονδιακών κρατών».
Δι-κοινοτισμός
Ερώτηση προς Αβ. Νεοφύτου: «Η σταθερά εγγυημένη ξεκάθαρη πλειοψηφία πληθυσμού και ιδιοκτησίας περιουσιών στην περιοχή της κάθε κοινότητας» δεν συγκρούεται και δεν παραβιάζει κραυγαλέα τις βασικές αρχές της ΕΕ και τις θεμελιώδεις ελευθερίες των Ευρωπαίων πολιτών της Κυπριακής Δημοκρατίας;
Ο δι-κοινοτισμός, στον οποίο αναφέρεται συχνά ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, είναι μία άλλη βρετανικής έμπνευσης και κοπής, έννοια, την οποία ο λόρδος Ράντκλιφ εισήγαγε στο δι-κοινοτικό Σύνταγμα που πρότεινε (1956) για την Κύπρο. Ο δι-κοινοτισμός συναρτάται προς την διζωνικότητα, στην οποία ανέκαθεν επιμένουν οι Τούρκοι.
Όπως σημειώνει ο Δρ Κυριακίδης, «σε Έκθεσή του, ο Λόρδος Radcliffe προσδιόρισε εύγλωττα τις ανόμοιες αιτίες καθώς και τις διαιρετικές επιπτώσεις του ‘δι-κοινοτισμού’». Ουσιαστικά, «ο Λόρδος έδωσε νέα ζωή σε μια απαρχαιωμένη και διαιρετική έννοια στο οθωμανικό σύστημα Μιλλέτ (δηλαδή θρησκευτικής κοινότητας)».
Διζωνικότητα, δικοινοτισμός, διχοτόμηση, σταθερά εγγυημένη ξεκάθαρη πλειοψηφία πληθυσμού και ιδιοκτησίας περιουσιών στην περιοχή της κάθε κοινότητας, δύο συνιστώντα κρατίδια… Πώς ταυτίζονται αυτές οι εγκληματικές παραβιάσεις θεμελιωδών αρχών με εκείνες της ΕΕ και του ΟΗΕ; Καμία απάντηση. Ή, μάλλον, μία απάντηση: Ότι η διζωνική έγινε αποδεκτή από τον Αρχιεπίσκοπο Μακάριο και μέχρι σήμερα είναι το λάβαρο όλων των κυβερνήσεων και Προέδρων.
Δύο κράτη
Ο Αβ. Νεοφύτου ας εξηγήσει, επίσης, γιατί εμμένει σε μιαν αγγλοτουρκο-διζωνική δήθεν ομοσπονδία, η οποία, αν γίνει αποδεκτή, θα διαλύσει την Κυπριακή Δημοκρατία (κοινό ανακοινωθέν Αναστασιάδη-Έρογλου,11/2/2014) και θα οδηγήσει την Κύπρο αύτανδρη σε μία νέα τουρκοκρατία; Είναι δεκάδες πεισματώδεις δηλώσεις του εξύμνησης του διζωνικού εκτρώματος
Στις 22/7/2019 δήλωσε: «Ως Δημοκρατικός Συναγερμός, επαναλαμβάνουμε για άλλη μια φορά, πως μία είναι η Κύπρος και ένα είναι το σχέδιο για να λύσουμε το κυπριακό πρόβλημα. Δεν συζητούμε, και δεν μπορούμε να συζητήσουμε τίποτε άλλο, πέραν της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας στη βάση των ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ και του πλαισίου του Γενικού Γραμματέα».
Στις 1/9/2019, μετά από συνάντηση με τον Ρώσο πρέσβη, δήλωσε ότι είναι «ξεκάθαρή μας θέση ότι δεν χρειάζονται Σύνοδοι Κορυφής και πενταμερείς για να ξεκαθαρίσουμε το πλαίσιο λύσης του κυπριακού (…) για μια Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία».
Απορία: Γιατί ο Πρόεδρος μεταβαίνει σε νέα πενταμερή, με ένθερμη υποστήριξη του Αβ. Νεοφύτου, αφού το πλαίσιο λύσης του Κυπριακού είναι ξεκάθαρο; Ακολούθως ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ παραδέχτηκε: «Η Τουρκία ήθελε ανέκαθεν τα δυο κράτη. Τα δυο κράτη ήταν πάντα ο εθνικός στόχος των Τούρκων». Απορία ξανά: Πώς ο Ν. Αναστασιάδης, με την συνεπικουρία του Αβ. Νεοφύτου, θα εξουδετερώσουν αυτόν τον εφιάλτη; Απαντούν: Με την αγγλοτουρκο-διζωνική ομοσπονδία!
Στις 17/7/2019, ο Αβ. Νεοφύτου επέμενε: «Εμείς στον Δημοκρατικό Συναγερμό, ξέρουμε τι θέλουμε. Θέλουμε επανεκκίνηση και συνέχιση των διαπραγματεύσεων για συνολική λύση του Κυπριακού από εκεί που έχουμε μείνει. Και το πλαίσιο για εμάς είναι ξεκάθαρο, γιατί για τον Δημοκρατικό Συναγερμό δεν υπάρχουν ούτε Σχέδια “Β” ούτε “Γ”. Ο μόνος δρόμος να ζήσουμε σε μια επανενωμένη πατρίδα περνάει μέσα από το πλαίσιο της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας. Και ο νέος διάλογος, αν θα ξεκινήσει, δεν μπορεί να αγνοήσει τις παραμέτρους Γκουτέρες».
Τρεις Αρμοστές!
Να εννοήσουμε ότι ο Πρόεδρος μεταβαίνει στη νέα πενταμερή με μόνη παντιέρα την αγγλοτουρκοδιζωνική τερατουργία χωρίς σχέδιο Β’ ή Γ’ και τις παραμέτρους Γκουτέρες, τα οποία η Τουρκία και ο κατοχικός ηγέτης απέρριψαν και έθαψαν; Δηλαδή: Ο Ν. Αναστασιάδης θα επιμένει στην αγγλοτουρκοδιζωνική για να… αποφύγει την τουρκική λύση των δύο κρατών, για να καταλήξει σε μια συνομοσπονδία;
Και αν δεν βρούμε λύση σύντομα; Μην ανησυχεί κανείς. Τρεις (!!) Ύπατοι Αρμοστές της Βρετανίας (στη Λευκωσία, στην Αθήνα και στην Άγκυρα), ήρθαν ειδικά και συνάντησαν (5/10/2020) και τον Πρόεδρο του ΔΗΣΥ.
Ο Αβ.Νεοφύτου σε δηλώσεις του είπε πως έρχονται εξελίξεις στο εθνικό μας θέμα και πρέπει να προετοιμαστούμε σοβαρά γιατί το Κυπριακό θα μπει σε βαθιά νερά. Και πως αυτή θα είναι «μια τελευταία ευκαιρία για μια προσπάθεια εξεύρεσης λύσης του Κυπριακού, μια σοβαρότατη προσπάθεια εκ μέρους του διεθνούς παράγοντα και της ΕΕ».
Τσουνάμι
Και αν δεν εγκρίνουμε την αγγλοτουρκοδιζωνική τους; Μέσα στο καλοκαίρι να αναμένουμε τσουνάμι, προειδοποίησε ο Αβέρωφ. Δεν ονειρεύεστε! Επιστρέφουμε πάση δυνάμει στο… 2004, όταν μας απειλούσαν με Κασουλίδειες Μικρασιατικές Καταστροφές, με Κληριδικούς όρκους στα Ιερά Ευαγγέλια και με Αναστασιάδειους εκβιασμούς ότι θα μας μπήξουν το Αναν-ικό έκτρωμα.
Μετά από 46 χρόνια αδιέξοδων συνομιλιών και καταστροφικών υποχωρήσεων, η πολιτική ηγεσία του τόπου, ψοφοδεής, ανεπαρκής, τουρκοφοβική, αγγλολάγνα, επιμένει στον βολικό, τουρκικό αμανέ της αγγλοτουρκοδιζωνικής. Προφανώς δεν ανησυχεί για την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας, ούτε για την τουρκοποίηση της νήσου.
Δεν νοιάζεται για την εθνική και βιολογική επιβίωση του κυπριακού Ελληνισμού. Ούτε και σκέφτηκε ποτέ πως η ολέθρια συνταγή της διζωνικής δεν μπορεί να είναι η σωτηρία και η διάσωση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Και, φυσικά, αρνείται να αντισταθεί στην εξολόθρευση του Ελληνισμού με μία νέα απελευθερωτική στρατηγική και πολιτική σωτηρίας της Κύπρου από τον Αττίλα, με πανεθνική ομοψυχία και ένοπλη κινητοποίηση.