Η ΠΑ.ΣΥ.ΝΟ στηρίζει τα αιτήματα του κυβερνητικού ωρομίσθιου προσωπικού
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑ.ΣΥ.ΝΟ εκφράζει την αμέριστη στήριξή του στα δίκαια αιτήματα του κυβερνητικού ωρομίσθιου προσωπικού και δηλώνει πως θα σταθεί δίπλα του στον αγώνα που διεξάγει. Η συντεχνία θεωρεί πως τα θέματα που αναδεικνύει το ωρομίσθιο προσωπικό, οφείλονται, όπως και στην περίπτωση του νοσηλευτικού προσωπικού, στην αναβλητικότητα του ΟΚΥπΥ να δώσει άμεσες λύσεις στα ζητήματα που ταλαιπωρούν τα δημόσια νοσηλευτήρια.
Η συντεχνία καλεί τα μέλη της:
- Να περιοριστούν αυστηρά στην άσκηση των νοσηλευτικών τους καθηκόντων.
- Να απέχουν από την ανάληψη και εκτέλεση εργασιών που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του απεργούντος προσωπικού και εκφεύγουν της νοσηλευτικής ιδιότητας.
- Να ενημερώσουν άμεσα τη συντεχνία σε περίπτωση που δεχθούν πιέσεις, απειλές ή τύχουν δυσμενούς μεταχείρισης λόγω της άρνησής τους να εκτελέσουν μη νοσηλευτικά καθήκοντα.